Hoi, ik ben Yvette, 49 jaar, 77,5 kg. De afgelopen periode ben ik aardig aangekomenen. Het stemmetje in mijn hoofd zegt al een tijdje, sporten, sporten, sporten!! Ken je dat? Ik kon t niet oppakken maar vandaag 27 dec. 2020 Heb ik een begin gemaakt en natuurlijk ga ik t volhouden! Ik ben opzoek naar maatjes om samen af te vallen. Ik wil terug naar 65kg maar dat wil ik natuurlijk stapsgewijs doen. Eerst maar 7,5 afvallen Groetjes, Yvet
december 27, 2020 11:19
december 2020 aangepast 0
Reacties
Qua voeding probeer ik geen hoofdmaaltijd over te slaan, eet ik vooral langzame koolhydraten en pak ik bij iedere maaltijd eiwitten en groenten (behalve ontbijt, dan pak ik fruit).
Ook doe ik minimaal 2 keer per week een BBB thuisworkout. Ik ga op de fiets naar werk en het werk geeft ook veel lichaamsbeweging.
Verder heb ik een poster van een 40-dagenpad opgehangen (ziet eruit als een boom). Iedere week start ik 1 gezonde gewoonte die ik mezelf wil aanleren. Na iedere behaalde dag ga ik 1 stapje verder en na dag 40 zet ik hem vast bij de wortels of maak ik diezelfde uitdaging een stapje moeilijker. Zo ben ik nu bezig met dagelijks minimaal 30 minuten lezen, 1,8 liter drinken en minimaal 15 minuten wandelen.
> Hoi, ik ben Yvette, 49 jaar, 77,5 kg. De afgelopen periode ben ik aardig aangekomenen. Het stemmetje in mijn hoofd zegt al een tijdje, sporten, sporten, sporten!! Ken je dat? Ik kon t niet oppakken maar vandaag 27 dec. 2020 Heb ik een begin gemaakt en natuurlijk ga ik t volhouden! Ik ben opzoek naar maatjes om samen af te vallen. Ik wil terug naar 65kg maar dat wil ik natuurlijk stapsgewijs doen. Eerst maar 7,5 afvallen Groetjes, Yvet
Hoe gaat het? Lukt het een beetje om de juiste stappen voor jezelf te kiezen?