30 kg verliezen. Wie wil mee op weg? - Pagina 4 — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Forums Motivatie en steun
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

30 kg verliezen. Wie wil mee op weg?

124»

Reacties

• sakurablossoms82sakurablossoms82 Member Berichten: 36 Member Member Berichten: 36 Member
    Ik heb inmiddels mijn eerste mijlpaal bereikt en ben inmiddels ruim 6 kilo kwijt en onder de 90 kilo (88.4 nu). Alleen ben ik deze week wat aangekomen terwijl ik niet meer eet. Hou het maar op hormonen, vocht vasthouden of wellicht al iets meer spiermassa in hoeverre dat kan na bijna 2 maanden bijna dagelijks work outs doen van Youtube.
    5 augustus aangepast
  • itzhanne82itzhanne82 Member Berichten: 2,703 Member Member Berichten: 2,703 Member
    Een week aan fluctuaties zegt niet zoveel, dus no worries! Hormonen zijn het niet en spier eigenlijk ook niet. Tenzij je echt een beginner bent en je nu al 2 maanden aan krachttraining doet.

Vocht kan, ook met dit warme weer. Wanneer je na een week of 2 nog steeds niets kwijt bent, dan eet je waarschijnlijk niet meer in een tekort. Misschien is je NEAT omlaag gegaan, of je beweging/ sport?
  • sakurablossoms82sakurablossoms82 Member Berichten: 36 Member Member Berichten: 36 Member
    Ik moest even op zoeken wat NEAT is maar dat zou kunnen inderdaad. En door het warme weer pas ik mijn work outs ook aan.
  • LeenHeLeenHe Member, Premium Berichten: 5 Member Member, Premium Berichten: 5 Member
    Hier ook de eerste mijlpaal bereikt. Uit de 3 cijfertjes. Zalig dat gevoel.
    En met keto ook echt een levensstijl gevonden die me helemaal ligt. Voel me frisser dan ooit, heb energie te over, zin om te sporten.
    Heb deze week mijn spiraaltje laten vervangen, dus hormonaal ook even een rommeltje. Die hitte helpt de lymfeproblemen ook zeker niet. Dus nog meer drinken en veel bewegen/zwemmen in niet te warm water.
    Op naar de volgende mijlpaal :-)
    Toen ik gisteren op de weegschaal stond was ik datgene wat ik aangekomen was alweer kwijt plus nog wat extra.

Ik zit ook een beetje met de hitte. Ik drink echt ruim voldoende, ik heb vandaag een hele fles spa op en dan tussendoor ook nog wat flesjes kraanwater. Maar door de hitte vergeet ik soms te eten. Vandaag was het half 4 en toen bedacht ik me dat ik nog niet geluncht had en om 5 uur weer honger voor het avond eten. Nu heb ik dus nog zo'n 400 calorieën over en geen idee wat ik ermee moet (heb al een bakje chips op omdat ik na al dat water wel trek had in iets zouts). En dan ook nog het gedoe met m'n workouts. Het is eigenlijk veel te warm om ook maar iets te doen. Vandaag wel wat gedaan voor een ventilator en daarna m'n zwembadje in buiten maar ideaal is het niet.
    9 augustus aangepast
  • Manga23Manga23 Member Berichten: 352 Member Member Berichten: 352 Member
    @sakurablossoms82 maak je nu vooral niet druk om je workouts tijdens deze extreme hitte. Een paar dagen niet sporten zal echt geen groot verschil voor je maken.
    Misschien later op de avond nog iets eten als het wat is afgekoeld......beetje kwark met fruit vind ik dan meestal wel lekker.
    Met vaker een lichte frisse maaltijd kom ik nog altijd aan mijn targets.
    En vandaag heb ik mijn 2de mijlpaal bereikt: 10 kilo eraf. Nu nog zo'n 15 a 20 kilo te gaan. Voelde ook goed deze week om bij 2 winkels toch een kleinere maat nodig te hebben. Maar goed dat ik toch even voor de zekerheid was gaan passen.
  • Sandraatje123Sandraatje123 Member Berichten: 370 Member Member Berichten: 370 Member
  • SandraSabiraSandraSabira Member Berichten: 10 Member Member Berichten: 10 Member
    Ik wil er 20 kwijt maar doe graag mee
    Ik heb weer een kleine mijlpaal gehaald: Mijn BMI is nu onder de 30 dus heb geen obesitas meer. Ook heel blij mee aangezien dat toch een verhoogd risico kan zijn m.b.t. corona.
    16 september aangepast
  • jolandad68jolandad68 Member Berichten: 43 Member Member Berichten: 43 Member
    Hallo, ik ben al enige tijd bezig, moet er ook echt 22 kilo af, dus ga met jullie meedoen. TIjd van smoesjes zijn voorbij, het moet gewoon ook voor mijn gezondheid. Vanaf morgen gaat de knop om. Zometeen boodschappen doen, langs de sportschool voor een afspraak. Loop al genoeg qua werk, maar hier val ik niet mee af, mijn lichaam is er aan gewend. Moet nog even uitvogelen hoeveel calorieen ik mag, ik werk in de zorg, dus moet wel behoorlijk ontbijten en zit met wisselende diensten. Gewoon goed van te voren plannen lijkt me het allerbeste. Succes allemaal.
  • armstrongfanarmstrongfan Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Zou al blij zijn met 15 kilo minder Jaren van weight watchers proberen steeds wisselende puntentellingen en mij niet meer vinden in het nieuwe systeem ga ik dit proberen . MOmenteel aan de cardiorevalidatie na een uitgebreide aortaklepchirurgie en een conditie die vroeger vrij goed was is nu momenteel herleidt tot 0.0
    :
    jolandad68 schreef: »
    Hallo, ik ben al enige tijd bezig, moet er ook echt 22 kilo af, dus ga met jullie meedoen. TIjd van smoesjes zijn voorbij, het moet gewoon ook voor mijn gezondheid. Vanaf morgen gaat de knop om. Zometeen boodschappen doen, langs de sportschool voor een afspraak. Loop al genoeg qua werk, maar hier val ik niet mee af, mijn lichaam is er aan gewend. Moet nog even uitvogelen hoeveel calorieen ik mag, ik werk in de zorg, dus moet wel behoorlijk ontbijten en zit met wisselende diensten. Gewoon goed van te voren plannen lijkt me het allerbeste. Succes allemaal.

Ik heb zelf ook in de zorg gewerkt en at echt als een bouwvakker, altijd honger. Helaas was bij mij toen nog niet de knop om dat ik minder met snoepen en minder ongezond moet gaan eten. Niet dat ik dat nu wel altijd doe maar ik weet zeker dat als ik toen die knop had omgezet de kilo's er meer vanaf gevlogen waren.

En vooruit plannen helpt. Ik plan niet alles vooruit maar als ik bepaalde dingen al weet dan zet ik die er alvast in en plan ik daar weer omheen. En dan kom je er soms achter dat je best eens een zakje chips kan pakken ofzo.

Log In of Registreer om te reageren.