Samsung Health synchronisatie meldingen — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Forums Technische ondersteuning/Hulp nodig
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Samsung Health synchronisatie meldingen

hhhhw123hhhhw123 Member Berichten: 71 Member Member Berichten: 71 Member
Ik heb de Samsung Health app gekoppeld aan MFP. Mijn horloge meet mijn activiteiten en synchroniseerd deze netjes naar MFP. Het enigste wat er gebeurt is dat hij elke keer dat hij gaat synchroniseren een melding geeft in mijn tijdlijn, hij geeft dus meerdere meldingen per dag over dezelfde training. Voor mij niet zo erg maar voor andere lijkt het mij vervelend.

Kan ik er iets aan doen om dit te voorkomen?

Reacties

  • hhhhw123hhhhw123 Member Berichten: 71 Member Member Berichten: 71 Member
    Is er al actie geweest op dit punt? Ook merk ik dat hij soms de trainingen constant blijft importeren. Ik heb dan 10 talle trainingen staan. MFP geeft dan aan dat ik 20.000 calorieen heb verband. Eind netto resultaat is niet te bekijken dan.
  • MaartenLeerlingMaartenLeerling Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Is hier iets meer over bekend? Ik zit met hetzelfde probleem
  • Manga23Manga23 Member Berichten: 352 Member Member Berichten: 352 Member
    > @MaartenLeerling zei:
    > Is hier iets meer over bekend? Ik zit met hetzelfde probleem

    Ik heb het ook een tijdje gehad. Als je de app helemaal verwijderd en opnieuw instaleerd dan wil het weleens helpen
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,091 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,091 MFP Moderator
    Er zijn vaak issues met gekoppelde dingen omdat de eigenaren daar dingen veranderen waardoor er weer updates moeten komen. Het beste is proberen te ontkoppelen en dan opnieuw koppelen of desnoods de apps verwijderen en opnieuw installeren. Succes.
  • hdrentenhdrenten Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar geen resultaat.
  • MarieColienMarieColien Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Hier hetzelfde probleem.. Ik kan me daar behoorlijk aan ergeren.. Zal het hele zootje wel overnieuw installeren
  • davw69davw69 Member Berichten: 2 Member Member Berichten: 2 Member
    MarieColien schreef: »
    Hier hetzelfde probleem.. Ik kan me daar behoorlijk aan ergeren.. Zal het hele zootje wel overnieuw installeren

    Same her sinds paar dagen. Heel het zootje (MFP & Samsung Health) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat
  • stella9725stella9725 Member Berichten: 2 Member Member Berichten: 2 Member
    Bij mij ook geen synchronisatie sinds gisteren
Log In of Registreer om te reageren.