Aziatisch eten? — Dutch (Netherlands)

Myfitnesspal

Forums Recepten
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Aziatisch eten?

Jefloseweight_Jefloseweight_ Member Berichten: 26 Member Member Berichten: 26 Member
Hallo,
Ik ben echt dol op aziatisch eten, vooral lekker pittige zooi heerlijk. Alleen ik ben opzoek naar wat nieuwe, laag in calorieen maar dat je wel gewoon vol zit. Iemand een recept ?

Reacties

• ClaudiaB86ClaudiaB86 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 51 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 51 MFP Moderator
    Hoi! Klinkt goed! Die recepten zijn zeker welkom :) Een van mijn favorieten is kip in blokjes met veel wokgroenten, een lekkere kruidenpasta en eventueel aanvullen met een beetje rijst of courgette noodles.
  • mvbm1977mvbm1977 Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    De Sri Lanka-style monkfish curry van Jamie Oliver bevat per serving 398 calorieën. Er wordt in dat recept uitgegaan van 50 gram bruine rijst en er wordt een light kokosmelk gebruikt.
  • mblaasse32mblaasse32 Member Berichten: 208 Member Member Berichten: 208 Member
    Als je aziatisch eten laag in calorien wilt eten. Dan moet je de rijsthoeveelheid verlagen en de vlees en groenten hoeveelheid verhogen. Zo kun je van elk aziatisch gerecht de calorieaantallen verminderen.
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,141 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,141 MFP Moderator
    Volkoren ipv normale rijst. Meer kcal maar minder snel verbrand dus minder snel weer honger
  • ShanastaciaShanastacia Member Berichten: 11 Member Member Berichten: 11 Member
    Tofu en Tempeh met 100 gr zilvervliesrijst en groente naar keuze
Log In of Registreer om te reageren.