Recepten avondeten — Dutch (Netherlands)

Myfitnesspal

Forums Recepten
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Recepten avondeten

renskepovelrenskepovel Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
Wie o wie heeft er makkelijke, snelle en lekkere recept ideeën voor avondeten. Die gemakkelijk na een dag werken te maken zijn en ook lekker zijn voor kinderen.

Reacties

• LosjeBLosjeB Member, Premium Berichten: 5 Member Member, Premium Berichten: 5 Member
    Ik lees even mee
  • renskepovelrenskepovel Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
    > @LosjeB zei:
    > Ik lees even mee

Heb jij dat probleem ook? Zo lastig in alle hectiek van de week steeds gezonde makkelijke maaltijden te bedenken die ook de kids lekker vinden. Ik lust alles haha...
  • silvyhoremanssilvyhoremans Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Ik vind veel inspiratie op blogs. Vooral vegan blogs omdat die veel met groentzn koken. Er kan dan altijd een stukje vlees bik gemaakt worden :)
    Ik heb zelf ook een blog: zomaarlekker.be maar die recepten zijn noet altijd supergezond :D
  • renskepovelrenskepovel Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
    > @silvyhoremans zei:
    > Ik vind veel inspiratie op blogs. Vooral vegan blogs omdat die veel met groentzn koken. Er kan dan altijd een stukje vlees bik gemaakt worden :)
    > Ik heb zelf ook een blog: zomaarlekker.be maar die recepten zijn noet altijd supergezond :D

Leuk! Dankjewel! Ik ga er eens kijken. Hoeft ook niet altijd super gezond natuurlijk te zijn.
    Staat de blog hier of hoe kan ik die gemakkelijk vinden?
Log In of Registreer om te reageren.