10kg eraf voor de zomer

sanderbrust
Hallo,
Mijn doel is voor de zomer van 90kg naar 80kg te gaan, door minder calorie te gaan eten. En vooral meer te gaan sporten. Hopelijk lukt, zou leuk als je me vriendschap verzoek stuurt om samen het proces te volgen. Post hieronder ook wat jou doel is, en hoe het momenteel gaat. Lage calorie gerechten zijn altijd welkom. Of Hoog in eiwitten recepten.
Mvg
Sander
Mijn doel is voor de zomer van 90kg naar 80kg te gaan, door minder calorie te gaan eten. En vooral meer te gaan sporten. Hopelijk lukt, zou leuk als je me vriendschap verzoek stuurt om samen het proces te volgen. Post hieronder ook wat jou doel is, en hoe het momenteel gaat. Lage calorie gerechten zijn altijd welkom. Of Hoog in eiwitten recepten.
Mvg
Sander
1
Reacties
-
Hoi Sander, welkom en succes! Heb je al uitgerekend wat je dagelijkse inname mag zijn met hulp van een TDEE calculator?1
-
Jazeker ik probeer me er ook aan te houden om te kijken of het effect heeft, ik zit nu rond 1600 kcal. Ik wandel elke dag dus gaat wel vaak nog wat omhoog naar 1700/1800. Het is wennen maar lukt vaak wel0
-
Ik zou van 80 naar 70 willen gaan. 😊1
-
Bereken je de tdee.
Meet wat je eet. Tel dus de calorieën.
Dat is in het begin even veel werk, maar het is echt nodig. Als je niet weet hoeveel je consumeert, waar moet je dan minderen en vaak minder je teveel waardoor je het niet volhoudt.
Maak een plan voor het weekend.
Door de week lukt een dieet meestal wel, maar in het weekend gaan aak de remmen wat los, waardoor je niet afvalt1 -
80 naar 70 is een mooi doel. Ja tel nu elke dag mijn kcal meestal lukt t wel. Ook in de weekenden moet ik streng voor mezelf zijn. Gelukkig sport ik nu meer1
Categorieën
- 2.6K Alle Categorieën
- 2.2K Hoofdfora
- 812 Stel jezelf voor
- 319 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 37 Succesverhalen
- 395 Voedsel en voeding
- 249 Fitness en training
- 303 Motivatie en steun
- 62 Recepten
- 37 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 450 MyFitnessPal-Fora