Eindelijk Fit en gezond — Dutch (Netherlands)

Eindelijk Fit en gezond

Tamaroz89
Tamaroz89 Berichten: 2 Member
Hoi allemaal

Ik ben Tamara , ben 33 jaar en mama van 2 jongens van 4 en 6.
Ik heb al jaren een ongezonde relatie met voeding. Ben een emotie eter , at soms stiekem zodat mijn man er niet achter kwam en voelde me daarna echt shit. (Ben er niet trots op maar ja )
Nu ben ik sinds een week bezig met deze app en moet zeggen dat het echt super goed gaat.
Ik houd elke dag mijn eten bij , doordat ik wat meer eiwitten eet heb ik geen last van een honger gevoel en hou ik het makkelijker vol om niet te snaaien.
Ik train 3 dagen in de week
2 dagen full body , 1 dag kickboksen.
Ook wandel ik veel en heb ik een actieve baan.

Ik hoop dit vol te houden en de belofte aan mezelf eens waar te gaan maken.
Fit en gezond worden op een verantwoorde manier.💪

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,342 MFP Moderator
    Hi Tamara, welkom en succes!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 650 Member
    Wat goed tamara!!!

    Als je minder toegevoegde suikers gaat eten,
    Blijft je bloedsuikerspiegel constanter en zal je minder snel honger , trek hebben
  • Tamaroz89
    Tamaroz89 Berichten: 2 Member
    > @corneaarts zei:
    > Wat goed tamara!!!
    >
    > Als je minder toegevoegde suikers gaat eten,
    > Blijft je bloedsuikerspiegel constanter en zal je minder snel honger , trek hebben

    Dank je voor je tip , dit ga ik zeker doen! 😁
    Merk dat nu ik meer eiwitten eet dit ook al wat beter gaat
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 650 Member
    > @Tamaroz89 zei:
    > > @corneaarts zei:
    > > Wat goed tamara!!!
    > >
    > > Als je minder toegevoegde suikers gaat eten,
    > > Blijft je bloedsuikerspiegel constanter en zal je minder snel honger , trek hebben
    >
    > Dank je voor je tip , dit ga ik zeker doen! 😁
    > Merk dat nu ik meer eiwitten eet dit ook al wat beter gaat

    Mocht je tips nodig hebben.., ik ben nu 3 weken compleet suikervrij.. uhhh suikerarm.
    Want ik eet nog wel wat fruit.

    Ik studeer voor voedingsdeskundige en probeer ook veel uit. Intermittent fasting, keto, en nu volgens de sjamanen en de mensen uit okinawa probeer ik de leef en eet gewoonte.

    Geen bewerkt voedsel meer.

    Geen tarwe, zuivel, suiker, weinig vis en vlees. 80% groente en vetten uit goede bronnen.

    Dit bevalt nu uitstekend!