10 kg, wie wil het samen doen? — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Forums Motivatie en steun
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

10 kg, wie wil het samen doen?

dgoingadgoinga Member, Premium Berichten: 5 Member Member, Premium Berichten: 5 Member
Ik ben Denise, 32 jaar en 2 kids. Die 10 kilo moeten er nu toch echt af, wie wil het samen doen?

Ik kom er ook maar niet uit hoe ik mensen toevoeg, wie kan helpen?

Groetjes!

Reacties

• SandraSabiraSandraSabira Member Berichten: 10 Member Member Berichten: 10 Member
    Ik wil wel meedoen, ga je ook dagelijks wegen en al je eten invoeren?
  • dgoingadgoinga Member, Premium Berichten: 5 Member Member, Premium Berichten: 5 Member
    Ja dat doe ik wel, al probeer ik niet elke dat te wegen, als dat tegenvalt dan baal ik de hele dag.. Ik probeer iedere dag rond de 1500 kcal te zitten.
  • Sandraatje123Sandraatje123 Member Berichten: 367 Member Member Berichten: 367 Member
    Ik wil wel meedoen, ik weeg wel iedere dag. Ik zit rond de 1700/1800 calorieën per dag omdat ik intensief werk doe. Moet meer kwijt dan tien kilo, maar dit zou al heel mooi zijn. Hoop dat het topic niet stil valt zoals hier vaak gebeurt
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,079 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,079 MFP Moderator
    Welkom en succes! :)
  • Sandraatje123Sandraatje123 Member Berichten: 367 Member Member Berichten: 367 Member
    Hoe gaat het bij jullie? Ik ben 1,9 kilo lichter dan 1 week geleden. Ik zit lekker in de flow. Nu nog volhouden.
  • dgoingadgoinga Member, Premium Berichten: 5 Member Member, Premium Berichten: 5 Member
    Zo wat goed zeg! 17/1800 kcal is ook nog waardig wat, is het goed vol te houden voor je? Ik ben savonds nog flink aan het wandelen om rond de 13000 stappen te zitten. In mijn eerste week 1,2 afgevallen dus dikke prima!
    Dat is zeker prima, wat fijn. Die calorieën lijken veel, maar ik verbruik ook veel. Die 10.000 stappen tik ik ook wel aan maar hoef er niet voor te gaan wandelen. Ik vind het goed te doen zo. Jij ook?
    Nu ik een beetje uitgevogeld heb wat ik qua calorieën kan doen en savonds altijd 200 ruimte overhoud voor iets lekkers als ik wil wel. Ik ontbijt met een bak fruit, dan heb ik nog voldoende calorieën over voor de rest van de dag zonder teveel gedoe.
Log In of Registreer om te reageren.