Sportschool dicht door corona, thuis sporten? — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Sportschool dicht door corona, thuis sporten?

vallieveropdanafvallieveropdanaf Berichten: 49 Member Member Berichten: 49 Member Member
Nu door corona het leven stil valt, sluit ook de sportschool. Mijn normale routine was in de sportschool een uurtje te sporten. Maar dat valt nu weg.
Vanochtend dus maar wezen hardlopen. Zit er over na te denken, voor de kracht, een Nintendo switch met fit ring te kopen.

Iemand ervaring met de ring? Of andere suggesties voor thuis krachtsport?

Laat maar weten!

Reacties

• itzhanne82itzhanne82 Berichten: 2,587 Member Member Berichten: 2,587 Member Member
    Ik denk persoonlijk dat krachttraining niet te vervangen is door een nintendo. Je kunt een set DB's aanschaffen en de basics doen als squats, pushups en rows, maar dat is dan echt alleen als nood scenario.
  • Manga23Manga23 Berichten: 291 Member Member Berichten: 291 Member Member
    Ik heb gewichten thuis. Je kan ook wat bodyweight oefeningen zelf doen zoals push ups, dippen, squats met dumbells, buikspieroefeningen etc maar dan houd het wel op. Niet te vergelijken met de apparatuur en gewichten die je op de sportschool hebt maar je moet iets.
    Ik zoek vanavond mijn hardloopschoenen weer op en mijn racefiets hangt gepoetst dus cardio is zeker geen probleem.😄😄
  • ilseverheesilseverhees Berichten: 38 Member Member Berichten: 38 Member Member
    Alles maar naar beneden gehaald.. code rood 🤣
  • corneaartscorneaarts Berichten: 460 Member Member Berichten: 460 Member Member
    Ik heb 2 dumbels, een fitness mat en een ab roller.
    Mijn eigen gewicht en hardloop schoenen.
    Gewoon in beweging blijven.
    Beetje creatief zijn.
    Hiit trainingen zat op youtube
  • raaab666raaab666 Berichten: 21 Member Member Berichten: 21 Member Member
    Als je een garage, auto en grote flessen water of emmers hebt staan heeft Alan Thrall op youtube wel suggesties om thuis te trainen 😜.
  • lindav33lindav33 Berichten: 3 Member, Premium Member Berichten: 3 Member, Premium Member
    Met een trx kun je thuis ook veel goede oefeningen doen. En een set gewichten is ook handig.
  • Manga23Manga23 Berichten: 291 Member Member Berichten: 291 Member Member
    > @lindav33 zei:
    > Met een trx kun je thuis ook veel goede oefeningen doen. En een set gewichten is ook handig.

Een TRX zou top zijn.......alleen geen idee waar ik die zou kunnen bevestigen. Als je hem goed gebruikt hang je er met je volle gewicht in. Leuk als je een garage hebt inserdaad want alleen daarmee kan je alles aanpakken.
  • vallieveropdanafvallieveropdanaf Berichten: 49 Member Member Berichten: 49 Member Member
    > @raaab666 zei:
    > Als je een garage, auto en grote flessen water of emmers hebt staan heeft Alan Thrall op youtube wel suggesties om thuis te trainen 😜.

Ik zal het eens opzoeken :)
  • Kimmetje1511Kimmetje1511 Berichten: 1 Member, Premium Member Berichten: 1 Member, Premium Member
    Ik weet dat een kennis van mij leuke ervaringen heeft met de Fit Ring, maar het is geen volwaardige training. Het leek ons leuk voor de kinderen, maar dat ding is overal uitverkocht/niet leverbaar. Ik vind zelf de training app van Nike ook wel fijn.
  • FrietskiFrietski Berichten: 20 Member, Premium Member Berichten: 20 Member, Premium Member
    Ik heb de app SWEAT en dat bevalt goed. Ik doe het programma FIERCE.
  • vallieveropdanafvallieveropdanaf Berichten: 49 Member Member Berichten: 49 Member Member
    Ik doe nu een online bootcamp, nederland in beweging en een krachtsportapp
Log In of Registreer om te reageren.