Samsung Health synchronisatie — Dutch (Netherlands)

Myfitnesspal

Forums Technische ondersteuning/Hulp nodig
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Samsung Health synchronisatie

Itsme_DTItsme_DT Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
Meer mensen problemen met het compleet synchroniseren tussen Samsung Health en Myfitnesspall?
Op dagen dat ik niet train worden de stappen netjes meegenomen in de activiteiten, maar op dagen dat ik train komt alleen de training terug in het dagboek en worden de stappen ineens op 0 gezet. Dit geeft geen actuele en accurate informatie en daar baal ik best wel van! Iemand tips of suggesties?

Reacties

  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,149 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,149 MFP Moderator
    Hoi Itsme_DT, welkom en succes. Helaas moet ik je melden dat er vaker problemen voorkomen qua koppelen. Kijk op de Amerikaanse site bij bekende issues (known problems / bug). Probeer anders de app en de connectie te verwijderen en weer opnieuw te installeren...
  • hahaLienhahaLien Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Ik kijk even mee, heb hetzelfde probleem! Als ik niet train dan telt hij wel de calorieën voor de stappen die ik heb gezet. Als ik bijvoorbeeld ga hardlopen dan telt hij die calorieën wel maar die van mijn stappen staat dan ineens op 0 calorieën (het aantal stappen klopt wel) zie foto.
  • TietsjevisserTietsjevisser Member Berichten: 5 Member Member Berichten: 5 Member
    Heb hetzelfde probleem hier. Soms wel en soms geen toevoeging van data uit Health. Heb er nog geen structuur in kunnen ontdekken.

    Wat ook raar is, is dat sommige activiteiten meerdere malen worden toegevoegd. En dat blijft dan doorgaan alsof er een soort lus ontstaan is. Hierdoor heb ik op een paar dagen inmiddels een verbruik van meer dan 100.000 kcal 🤐.

    Ik hoop dat er vooral voor dat eerste een keer een oplossing komt.
  • Itsme_DTItsme_DT Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
    Ik voer nu handmatig stappen in als ik getraind heb. Dus dan heb ik het totaal toch. Maar het is te hopen dat hier een oplossing vanuit Myfitnesspall voor komt.
  • TietsjevisserTietsjevisser Member Berichten: 5 Member Member Berichten: 5 Member
    Vandaag totaal geen synchronisatie, erg jammer dit.
  • VanessaM1977VanessaM1977 Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
    Zelfde probleem hier. De eerste dag (vorige zaterdag)nam hij mijn stappen over, daarna niet meer. En via Mapmywalk gaf hij dit dubbel in. Ik ben toch niet van plan om extra te eten voor de calorieën die ik verdien, dus misschien maar beter zo. Is er hier misschien iemand die bevriend wil worden via Samsung Health? Beetje extra motivatie misschien?
  • TietsjevisserTietsjevisser Member Berichten: 5 Member Member Berichten: 5 Member
    Bij mij ging het t/m maandag goed met synchroniseren. Daarna blijft het hardnekkig 0.
    Rond de kerst heb ik twee dagen met een soort van " loop" erin. Daar blijven nog steeds verbruikscalorieën bij komen.... 🤔
  • vvroegopvvroegop Member Berichten: 120 Member Member Berichten: 120 Member
    @VanessaM1977 heb nu ook dezelfde problemen met S-health, Je mag me altijd toevoegen. Hier ook.
  • Manga23Manga23 Member Berichten: 387 Member Member Berichten: 387 Member
    Bij mij ging het mis toen ik overstapte van een Samsung telefoon naar een Huawei. Ik kon mijn Samsung Gear wel gewoon koppelen met de Huawei telefoon maar de synchronisatie van de verschillende apps naar MFP liep voor geen meter meer. Ik kon geen fotos plaatsen en hij deed geen stappen tellen of als hij het deed dan gaf hij het aantal stappen x 20 keer weer.
    Nu weer terug naar een Samsung telefoon gekoppeld met mijn Samsung gear gaat het top. Ik heb wel 1x de app van MFP moeten deleten en opnieuw installeren omdat het scannen van producten niet lekker ging.
    Misschien dat eens proberen.....opnieuw de app installeren helpt soms.
  • TietsjevisserTietsjevisser Member Berichten: 5 Member Member Berichten: 5 Member
    Werkt nog steeds niet.

    Ik heb een Samsung Watch en een Samsung telefoon. De synchronisatie van het horloge naar Health gaat prima, maar tussen Health en MFP gaat het mis.

    Heb alles al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Apps ontkoppeld. Niks werkt.

    Ik voeg nu rond 22 uur de kcal op mijn horloge in in bij dagelijkse activiteiten.
    Jammer... want het werkte zo mooi.
  • TietsjevisserTietsjevisser Member Berichten: 5 Member Member Berichten: 5 Member
    Het rare is dat wél gecommuniceerd wordt tussen de apps. Want ik zie in Health mijn gewicht en het eten terug wat ik in MFP invul 🤔
  • Manga23Manga23 Member Berichten: 387 Member Member Berichten: 387 Member
    Ik heb geen idee wat de oplossing is. Ik moet wel zeggen dat dit probleem vaak is. Ik heb deze app al jaren en eens in de zoveel tijd gaat het mis. Heel jammer want de app is super als het wel loopt zoals het hoort.
  • stella9725stella9725 Member Berichten: 2 Member Member Berichten: 2 Member
    Synchroniseren werkt sinds 4 dagen weer niet meer. Al eens eerder gehad. Heel jammer
Log In of Registreer om te reageren.