2020 Nieuwe leden Welkom bij MFP — Dutch (Netherlands)

Myfitnesspal

Forums Stel jezelf voor
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

2020 Nieuwe leden Welkom bij MFP

BettyBetty Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 44 MFP Staff Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 44 MFP Staff
Welkom bij de MFP Community. Dit is een groep die we hebben gemaakt om de nieuwe mensen in onze cummunity te verwelkomen. Dit is een geweldige plek om te beginnen met plaatsen zodat nieuwe mensen elkaar kunnen ontmoeten EN vragen kunnen stellen aan bestaande leden.

We moedigen onze geweldige veteranen aan om rond te hangen in de discussie als u geïnteresseerd bent om vragen te beantwoorden voor nieuwe leden.

Wij wensen u alle succes bij het bereiken en behouden van al uw dieet en fitness doeleinden!

Met vriendelijke groet,
Betty en het MyFitnessPal Community Team

Reacties

• Remmy2018Remmy2018 Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Hoi
    Mijn naam is Remmy
    Ik wil 20 kg afvallen maar heb veel bijkomende problemen waaronder de ziekte van Graves.
    Dit is een autoimmuunziekte die veel problemen veroorzaakt in mijn lichaam onder andere met mijn schildklier
    en zoals iedereen weet is afvallen erg moeilijk met een aandoening aan de schildklier.
    Daarbij komt nog dat ik artrose heb en moeilijk kan bewegen.
    dus doe ik een beetje aan chairyoga wat wel erg fijn is.
    Ook ben ik gestopt met roken wat ook niet helpt bij de slanke lijn.
    Natuurlijk ben ik ook al 64jaar dus bewegen is sowieso moeilijker.
    Kan iemand mij een manier van bewegen aan bevelen die niet zo pijnlijk is en toch een beetje helpt om de kilo,s kwijt te raken.
    Groetjes Remmy
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,143 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,143 MFP Moderator
    Hoi Remmy, welkom en veel succes!
    Het meeste val je af door op je voeding te letten; datis 80%. Sporten maar 20%.
    Hoe ga je je voeding aanpassen? Kijk daar eens naar. Reken je BMR & TDEE uit online. In het forum staat er ook veel informatie over.
  • VanessaM1977VanessaM1977 Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
    Hallo, ik heb deze app sinds zaterdag en vandaag het forum ontdekt. Ik zie hier dat je je BMR & TDEE best berekent, want dat de app dit niet correct doet. Welke site gebruik je best hiervoor, want in kom verschillende gevallen uit. De app zegt dat ik 1200 kal per dag mag, maar een gemiddelde van mijn BMR komt op 1690 uit. Moet ik dit dan wijzigen? Waar doe ik dit?
    Bijkomende vraag, als ik hier een reactie krijg, krijg ik daar dan een melding van?
    THX.
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,143 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,143 MFP Moderator
    Je kunt https://tdeecalculator.net/ gebruiken. De uitleg op de site (Engelstalig wel) helpt je hierbij :)
    Je kunt 200kcal onder je TDEE eten en dan zou je af moeten vallen (of je registreert niet helemaal correct).
    Succes.
  • VanessaM1977VanessaM1977 Member Berichten: 4 Member Member Berichten: 4 Member
    THX
    januari 2020 aangepast
  • daantjuh81daantjuh81 Member, Premium Berichten: 1 Member Member, Premium Berichten: 1 Member
    Hallo, ik heb de app net geinstalleerd en wil morgen ermee aan de slag gaan. Ik worstel al jaren met afvallen. In het begin gaat het goed, maar wil het nu echt volhouden. Ik wil er 30 kg af, al ben ik al blij als 10kg mij gaat lukken. Ik moet nog even ontdekken hoe alles hier werkt hoor! Groetjes, Danielle
  • vvroegopvvroegop Member Berichten: 120 Member Member Berichten: 120 Member
    Hoi Danielle welkom.
    Succes met het afvallen.
    Ik merk wel als je je voeding bijhoud in de app je dit veel bewuster maakt van wat je allemaal eet.

je mag me altijd toevoegen,

groet
    Vincent
  • blok_simoneblok_simone Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Hallo allemaal,

Ik heb de app al jaren, maar nu al sinds september echt fanatiek bezig. En ik schaam me dood...vandaag pas ontdekt dat dit forum bestaat 😳😬
    Ben tot nu 9 kilo kwijt. Ik begon met 84 kilo in september.
    Ik heb een iPhone en iWatch, die zijn gekoppeld aan elkaar en aan deze app.
    Nu snap ik iets niet. De gezondheid app op de iPhone geeft meer calorieverbruik aan dan in MFP. Kan iemand mij dat uitleggen?😬
    Ook heb ik runkeeper, die gebruik ik als ik ga wandelen. Die staat ook gekoppeld aan deze app, maar ook met de gezondheid app op de iPhone. Na de wandeling geeft ie in MFP activiteiten 2 keer de wandeling aan. En van de gezondheid app én van de Runkeeper app. Snap er niks van. Doe denk ik iets niet goed??

Verder ben ik heel blij met deze app. Ben me er veel meer bewust van wat ik binnenkrijg. Normaal at ik veel ste veel, maar MFP remt me af👍🏻

Groetjes,
    Simone
  • vvroegopvvroegop Member Berichten: 120 Member Member Berichten: 120 Member
    @blok_simone Ik heb zelf geen I-Phone maar een Samsung. Daar staat Samsung Health op en ik gebruik zelf Strava nog. Als ik deze beide koppel aan MFP dan sturen ze allebei hun data naar de app zodat het dubbel telt. Ik heb op een gegeven ogenblik 1 app ontkoppelt(Samsung Health) en alleen door gegaan met strava dat ging prima.
  • michelveenstramichelveenstra Member Berichten: 2 Member Member Berichten: 2 Member
    Goedemiddag. Michel,44 jaar. Ik doe mee met het droogtrainen programma om verbeteringen in mn levensstijl aan te brengen en echt die stappen te maken. Alvast dank voor de inspiratie
    Goedemiddag. Michel,44 jaar. Ik doe mee met het droogtrainen programma om verbeteringen in mn levensstijl aan te brengen en echt die stappen te maken. Alvast dank voor de inspiratie
    Welkom en succes! Heb je precieze doelen? Des te beter je deze waarschijnlijk kunt halen!
    11 januari aangepast
  • michelveenstramichelveenstra Member Berichten: 2 Member Member Berichten: 2 Member
    11,11 kilo afvallen. Ben gelukkig lang dus valt op zich niet op dat ik "zware botten" heb. Maar wil vooral ook weer meer energie hebben. Hele concrete doelen in het programma. Heb mn behoeften berekend en macro's en track ze nu. Gaat best goed eigenlijk
Log In of Registreer om te reageren.