Ondersteuning kan ik niet vinden — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Ondersteuning kan ik niet vinden

hanna64hanna64 Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member Member
Ik heb zo juist mijn premium aangeschaft maar kan er niet in zou iemand mij daarbij kunnen helpen?

Reacties

  • LaurensE1LaurensE1 Berichten: 904 Member, MFP Moderator MFP Moderator Berichten: 904 Member, MFP Moderator MFP Moderator
    Hoi Hanna,
    Wat is precies jouw vraag? Je kunt als je het Premium abonnement hebt aangeschaft, daar de instellingen op de website en de app bij vinden.
    https://www.myfitnesspal.nl/premium
  • sandrasennasandrasenna Berichten: 26 Member Member Berichten: 26 Member Member
    Hallo ik heb ook een probleem heb premium normaal had ik de keuze om mijn macros intevullen in gr of % deze is geheel verdwenen
    Mijn app heeft zich zelf gereset blijkbaar oude waarden hoe los ik dit op
  • sandrasennasandrasenna Berichten: 26 Member Member Berichten: 26 Member Member
    Waar vind ik iemand om te communiceren krijg nergens antwoord op
  • LaurensE1LaurensE1 Berichten: 904 Member, MFP Moderator MFP Moderator Berichten: 904 Member, MFP Moderator MFP Moderator
    Op elke pagina op de website kan je klikken op Contact met ons opnemen, waar je ziet hoe dat kan en hoe je ondersteuning kunt krijgen.

    Je kunt je premium instellingen vinden bij Premium op de website en in de app: https://www.myfitnesspal.nl/premium
    Stel je app opnieuw in.
Log In of Registreer om te reageren.