Abonnement — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Forums Technische ondersteuning/Hulp nodig
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Abonnement

bafa58dtbafa58dt Member, Premium Berichten: 1 Member Member, Premium Berichten: 1 Member
Ik heb op dit moment tot 4 november een proefabonnement maa wil niet overgaan tot het jaarabonnement. Waar kan ik terecht om dit door te geven. Graag hulp
Chantal lampo

Reacties

  • Gerhard69Gerhard69 Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Instellingen, bij je apple-id, abonnementen
  • heidivoldersheidivolders Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Hoe kan ik mijn account annuleren en verwijderen, je kan niemand bellen is wel vervelend
    Ik heb een proef periode, maar zowiezo gaat het over naar een vast abonnement, en dit il ik niet
  • itzhanne82itzhanne82 Member Berichten: 2,642 Member Member Berichten: 2,642 Member
    @heidivolders , waar je dat kunt vinden staat in de reactie boven jou. En het account verwijderen zal ergens onder instellingen staan.
  • Pietsie4Pietsie4 Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Hier het zelfde probleem , wil de proefversie opzeggen maar hierboven staat Apple id maar heb samsung
  • Liene91Liene91 Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    Je kunt altijd op we website kijken. Dat is vaak gemakkelijker dan de app
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,031 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,031 MFP Moderator
    Via Apple kan je via je Abonnementen in de App Store of bij iCloud deze beheren; opzeggen en verlengen.
    Via Samsung weet ik niet hoe dit op je mobiel gaat.
    Je kunt ook via de website opzeggen bij je instellingen of bij het Premium gedeelte van de MyFitnessPal website.
Log In of Registreer om te reageren.