Kan de Garmin Connect Stappenteller niet invoeren. — Dutch (Netherlands)

Myfitnesspal

Forums Technische ondersteuning/Hulp nodig
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Kan de Garmin Connect Stappenteller niet invoeren.

symenboumasymenbouma Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
Wie kan mij helpen om de Connect Stappenteller in te voeren. Ik probeer d.m.v. STAPPEN om vervolgens een apparaat toe te voegen. Daarna de knop 'Verbinden' om op de site van Garmin Connect te komen maar ik kan daar niks mee.
oktober 2019 aangepast

Reacties

• corneaartscorneaarts Member Berichten: 563 Member Member Berichten: 563 Member
    Ik gebruik garmin connect op de smartphone. Samen met MFP.
    Gewoon in te voeren.

Of bedoel je op de PC??
  • YidreyYidrey Member, Premium Berichten: 29 Member Member, Premium Berichten: 29 Member
  • YidreyYidrey Member, Premium Berichten: 29 Member Member, Premium Berichten: 29 Member
  • ilseverheesilseverhees Member Berichten: 39 Member Member Berichten: 39 Member
    Gebruik al lange tijd MFP icm met de connect app van Garmin. Maar na wat updates is de verbinding verbroken en krijg ik het op geen enkele manier weer verbonden. Alles al eens uit en aangezet. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. Iemand die mij hiermee kan helpen?
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,149 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,149 MFP Moderator
    Helaas zijn er vaker issues hiermee. Kijk even in de support sectie op de site of google wat. Gebeurt erg vaak door veranderingen van een van de betrokken partijen...
Log In of Registreer om te reageren.