Lekker, eenvoudig ontbijt - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Calorieënteller

Forums Recepten
Je bekijkt momenteel de berichtenborden in:

Lekker, eenvoudig ontbijt

2»

Reacties

• wendygwaimwendygwaim Member Berichten: 1 Member Member Berichten: 1 Member
    > @ministepperfan zei:
    > Kwark of yoghurt met fruit (uit de diepvries) lepel lijnzaad en een beetje granola of cruesli.

Eet ik oon elke ochtend. Magere griekse yoghurt met lijnzaad, chiazaad, hazelnoten, haverzemelen en frambozen. Super lekker!
  • floremesurefloremesure Member, Premium Berichten: 8 Member Member, Premium Berichten: 8 Member
    Hi, hier vaak yoghurt met fruit, een eitje of suikervrije boekweitpannenkoeken (ik moet glutenvrij eten).
  • sarahdoom19sarahdoom19 Member, Premium Berichten: 13 Member Member, Premium Berichten: 13 Member
    Havermout in pan met amandelmelk + 1 geschilde peer. Mixen wanneer het voldoende ingetrokken is, kaneel toevoegen en als topping walnoten. Zalig ontbijt, precies een dessert 🙊
  • LaurensE1LaurensE1 Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,056 MFP Moderator Member, MFP Moderator, Greeter, Premium Berichten: 1,056 MFP Moderator
    Dat klinkt lekker om eens te maken, deze dagen toch tijd zat en vaak thuis.
  • IkbenIris1989IkbenIris1989 Member Berichten: 5 Member Member Berichten: 5 Member
    Bananenpannenkoek(en): 1 ei en 1 banaan, of 2 eieren en 1 banaan mixen met wat kaneel en bakken.
    Omelet: 3 eieren, een bosui en 2 champignons (en daar kun je natuurlijk verder in doen wat je lekker vindt)
    Kwark met fruit

En die havermout van Sarahdoom19 wil ik nu ook wel eens proberen ;) Is het ook lekker voor mensen die geen (amandel)melk lusten denk je?
Log In of Registreer om te reageren.